Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο
Home » Αναρτήσεις » Υπόμνημα της ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε. για ένταξη των Υπευθύνων Ε.Κ.Φ.Ε. στο σώμα επιμορφωτών για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Υπόμνημα της ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε. για ένταξη των Υπευθύνων Ε.Κ.Φ.Ε. στο σώμα επιμορφωτών για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

ΠΡΟΣ:
Γραφείο Υπουργού Παιδείας κ. Κεραμέως
Υπουργείο Παιδείας & ΘρησκευμάτωνΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
– Γραφείο Υφυπουργού Παιδείας κ. Μακρή
– Γενική Γραμματέα Υ.ΠΑΙ.Θ Π/θμιας, Δ/θμιας και Ειδικής
Αγωγής, κ. Γκίκα

– ΙΕΠ

Αθήνα, 12/1/2021

Αρ. Πρωτ.: 669

Θέμα: Υπόμνημα της ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε. για ένταξη των Υπευθύνων Ε.Κ.Φ.Ε. στο σώμα επιμορφωτών για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Αξιότιμη κ. Υπουργέ,

στην τελευταία πρόσκληση για τη δημιουργία μητρώου επιμορφωτών για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση , κλήθηκαν οι παρακάτω:

α) Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αναπληρωτές, μόνιμοι ή ωρομίσθιοι, που υπηρετούν κατά το σχολικό έτος 2020-2021 σε δημόσιες ή ιδιωτικές εκπαιδευτικές δομές της Επικράτειας (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια, ΕΕΕΚ, ΣΕΚ, ΚΠΕ,ΚΕΣΥ) Γενικής ή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, καθώς και Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου,

β) Μέλη Δ.Ε.Π./Ε.ΔΙ.Π./Ε.Τ.Ε.Π./Ε.E.Π. και επιστημονικοί συνεργάτες με διδακτική εμπειρία στο Πανεπιστήμιο, στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητας που θα επιλέξουν ως επιμορφωτές.

Η δομή των ΕΚΦΕ αγνοήθηκε. Μία παράληψη η οποία δεν συνάδει με το στόχο της επιμόρφωσης των καθηγητών, αφού:

  1. Οι Υπεύθυνοι των Ε.Κ.Φ.Ε (ένα σεβαστό σύνολο 75 ατόμων) επιλέχθηκαν για αυτή τη θέση πρόσφατα και με τις ίδιες διαδικασίες και προϋποθέσεις που επιλέχθηκαν και άλλα στελέχη της εκπαίδευσης όπως οι υπεύθυνοι ΕΕΕΚ, ΣΕΚ, ΚΠΕ, ΚΕΣΥ, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και λοιποί που αναφέρονται στην πρόσκληση, άρα τα επιστημονικά και διοικητικά τους προσόντα είναι δεδομένα και πιστοποιημένα.

  2. Είναι τα μοναδικά στελέχη που μπορούν να παρέχουν επιμόρφωση στα θέματα των Εργαστηριακών Δραστηριοτήτων Φυσικών Επιστημών και στις Νέες Τεχνολογίες Εξ’ Αποστάσεως στους εκπαιδευτικούς τόσο της Πρωτοβάθμιας όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Επιμόρφωση που ούτως ή άλλως παρέχουν οι Υπεύθυνοι των Ε.Κ.Φ.Ε. από χρόνια, καθόσον περιγράφεται και στο καθηκοντολόγιό τους ήδη από την ίδρυση των Ε.Κ.Φ.Ε. (αριθ. 68278 / Γ7/ 6-7-2006/§ΣΤ.1, αριθ. 222076/ΓΔ4/31-12-2018/Άρθρο 9 §). Απόδειξη αυτού είναι το πλήθος των ήδη αναρτημένων στις ιστοσελίδες των περισσοτέρων Ε.Κ.Φ.Ε. σχετικών δημοσιεύσεων και ειδικότερα του υλικού που αναρτήθηκε κατά το διάστημα της πανδημίας για την υποστήριξη της τηλεκπαίδευσης. Όλες αποτελούν δημοσιεύσεις με καινοτόμες ιδέες και πρακτικές.

  3. Η παροχή υποστήριξης εκ μέρους των Ε.Κ.Φ.Ε. προς τους εκπαιδευτικούς, είναι μέσα στις υποχρεώσεις της συγκεκριμένης δομής, οπότε δεν απαιτείται κάποια νομική επιπλέον ρύθμιση ή κάποιο επιπλέον οικονομικό κόστος.

Για τους λόγους αυτούς κ. Υπουργέ, σας καλούμε να αξιοποιήσετε τη δομή των Ε.Κ.Φ.Ε. και τους Υπευθύνους τους για την Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην Εξ Αποστάσεως Εργαστηριακή Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες, συμπεριλαμβάνοντάς τους στη σχετική πρόσκληση για τη δημιουργία μητρώου επιμορφωτών για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, στο σύνολο των εκπαιδευτικών δομών της Επικράτειας.

Με εκτίμηση,

 

Για το Δ.Σ. της ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε.

Ο Πρόεδρος

Πάνος Μουρούζης
Φυσικός, M.Sc.
Υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Κέρκυρας

Η Γενική Γραμματέας

Μαρία Τσακίρη
Φυσικός, DEA
Υπεύθυνη Ε.Κ.Φ.Ε. Κέντρου

Σχετικά αρχεία:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.